özel güvenlik bilgi sistemi

ÖGG Kimlik Kartı

ÖGG Kimlik Kartı – Özel güvenlik görevlisi olarak işe alınacak olan adaylara ilk sorulan soru güvenlik kimlik kartı sahibi olup olmadıklarıdır. Ayrıca kimlik kartı olan adayların da kimlik sürelerinin geçmemiş olması temel şarttır. Peki ÖGG kimlik kartı nasıl ve nereden alınır? Merak edenler için bu sorunun cevabını araştırdık.

Ögg kimlik kartı randevu

ögg kimlik kartı randevu –  güvenlik kimlik kartı sahibi olabilmek için randevu olmak gerekir. Büyükşehirlerimizin İl Emniyet Müdürlükleri internet siteleri üzerinde özel güvenlik görevlisi kimlik kartı almak için bir randevu sistemi oluşturulmuştur. Bu randevu sistemine T.C. kimlik numarası ile giriş yapabilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra istediğiniz tarih ve saat bilgisini seçerek randevunuzu alabilirsiniz. Daha az nüfuslu bir şehirde yaşıyorsanız web sitesi üzerinde böyle bir sistem aktif olarak kullanılmıyor olabilir. Şayet randevu sistemi mevcut değilse bir dilekçe yazarak şahsen başvurunuzu yapabilir ve ögg kimlik kartı sahibi olabilirsiniz.

güvenlik kimlik kartı almak için gerekli şartlar

güvenlik kimlik kartı alabilmek için gerekli şartları taşımanız gerekiyor. Bu şartlar aşağıdaki gibidir;

  • T.C vatandaşı olmak
  • 18 yaşını tamamlamış olmak
  • Kamu haklarından yasaklı olmamak
  • Ortaokul mezunu olmak
  • Kurslara katılarak sertifika almak
  • ÖGG sınavlarından başarı ile geçmek
  • Güvenlik soruşturmasının olumlu sonuçlanması
  • Fiziki ve zihinsel bir engel durumu olmaması şartları yer almaktadır.

Bu şartları taşıyan adayların evraklar ile birlikte İl Emniyet Müdürlükleri’ne giderek özel güvenlik kimlik kartı için başvuru yapmaları gerekmektedir.

özel güvenlik kimlik kartı başvurusunda teslim edilecek evraklar

özel güvenlik kimlik kartı almak isteyen adayların randevu sonrası başvuru için şahsen bazı evrakları teslim etmesi gerekmektedir. Bu evraklar;

  • TC. kimlik belgesi
  • Eğitim durumunu gösteren belge
  • Özel güvenlik temel eğitim sertifikası
  • Tam teşekküllü bir hastaneden alınacak olan sağlık raporu
  • Harcın ödendiğine dair makbuz
  • Güvenlik soruşturması formu
  • 4 adet vesikalık fotoğraf
  • Adli sicil kaydıdır.

Bu evraklar ile birlikte başvurunuzu yaptıktan sonra hakkınızda güvenlik soruşturması başlatılacaktır. Güvenlik soruşturmasının olumlu olması halinde kimliğiniz basılarak kısa zaman içerisinde adresinize teslim edilecektir. Kimliğinizin geçerlilik süresi 5 yıldır. özel güvenlik haber sitesi olarak güvenlik personelinin ihtiyacı olan tüm bilgileri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

 

daha fazla bilgi için bizi sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

Başa dön tuşu
error:

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak bizi desteklemeyi düşünün